Z Comfino masz wybór! Raty 0%, Niskie Raty oraz płatności odroczone „Kup teraz, zapłać później”

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 ze późn. zm.) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Meble Sypialnia, ul. Osowa 34, 98-405 Galewice lub przy pomocy poczty elektronicznej na biuro@meble-sypialnia.pl, lub za pomocą formularza odstąpienia dostępnego na stronie internetowej meble-sypialnia.pl w zakładce “Zwroty i reklamacje”.

Na odstąpienie od umowy kupna mają Państwo 30 dni od daty odbioru paczki. Pieniądze za zwracany towar przelejemy na Państwa konto w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.


Rezygnując z zamówienia należy przysłać informacje listownie lub droga mailową o rezygnacji z zamówienia oraz odesłać zakupione produkty na adres: ul. Osowa 34,98-405 Galewice


Zamówione produkty należy zwrócić w stanie nie uszkodzonym i najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Nie ma możliwości rezygnacji z produktów, które zostały wykonane na specjalne zamówienia klienta. Sklep zwróci na Państwa konto kwotę odpowiadającą wartości odesłanych towarów. W międzyczasie, lub po informacji o otrzymaniu przez nas Państwa przesyłki, zawsze można złożyć nowe zamówienie na produkty, które Państwa interesują.

W zależności od wybranej metody dostawy za ewentualne szkody ponosi odpowiedzialność przewoźnik (kurier). Jeśli zauważą Państwo jakiekolwiek uszkodzenia podczas odbioru przesyłki, należy niezwłocznie spisać u kuriera protokół powstałych szkód oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Reklamacje

  1. Sklep zobowiązuje się dostarczyć zamówione Towary bez wad fizycznych i prawnych.
  2. Towary sprzedawane w Sklepie objęte są gwarancją producenta, chyba że w opisie danego towaru wprost wskazano inaczej.
  3. W przypadku gdy Kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 22.1 Kodeksu Cywilnego lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).
  4. Rękojmia za wady fizyczne i prawne Produktu.
    1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
    2. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Produktu przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta w momencie wydania mu Produktu przez Sprzedawcę lub działającego na jego rzecz przewoźnika. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta samodzielnie określił przewoźnika Produktu, a Sprzedawca nie miał na to wpływu, ryzyko to przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta w chwili wydania Produktu temu przewoźnikowi.
    3. Reklamacji Produktu Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej Produktu. Pisemnie na adres: Meble Sypialnia, ul. Osowa 34, 98-405 Galewice lub w formie elektronicznej na adres biuro@meble-sypialnia.pl.
    4. Reklamacja powinna zawierać:
      1. dane Klienta,
      2. numer zamówienia,
      3. okoliczności i dowody uzasadniające reklamację.
    5. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady Produktu, nie później jednak niż przed upływem 24 miesięcy od wydania rzeczy Konsumentowi lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
    6. Do reklamowanego Produktu zaleca się dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie Dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej
    7. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może
      • żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo
      • żądać usunięcia wady, albo
      • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo
      • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    8. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
    9. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
    10. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
    11. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Produktu w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
    12. W przypadku, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta realizując swe uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne lub prawne Produktu domaga się wymiany Produktu lub odstępuje od umowy dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy odbywa się przez Konsumenta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt należy wówczas odesłać na adres: Meble Sypialnia, ul. Osowa 34, 98-405 Galewice. W sytuacji, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta żąda usunięcia wady Produktu albo obniżenia ceny nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego Produktu do Sprzedawcy. W tym wypadku Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta powinien reklamowany Produkt udostępnić w miejscu, w którym się ona znajduje oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w celu terminu odbioru reklamowanego Produktu.
    13. Po dostarczeniu kompletu materiałów, obsługa Sklepu informuje Klienta lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta o przyjęciu reklamacji.
    14. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 od dnia jej złożenia. Po uznaniu zgłoszenia reklamacji za zasadne, dostarczane są nowe lub naprawione elementy dostarczone przez producenta na koszt Sklepu.
  5. Informujemy również, że Konsument posiada również możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:
    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
    2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą.
    3. skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
img-3a-opt
TWOJE PRODUKTY 0
RECENTLY VIEWED 0